Merhaba arkadaşlar yaklaşık domaini 2 yıldır başka biri kullanıyordu ve düştü.Düştükten sonra ben regledim.Acaba bu yaşlı domain kategorisine mi girer yoksa reg tarihine mi bakılmalı böyle bir durumda?