• 06-08-2010, 10:10:41
    #1
    Arkadaşlar şuan forumum /forum klasöründe ana sayfaya ise 1 hafta oldu wordpress kurdum haliyle wordpress anında index alıyor.

    Phpbb den sıkıldım ve vbulltin lisansı aldım. Sizce forumu root a mı kuruyum ne şekilde daha basarı sağlarım forumda?

    Yoksa phpbbyi vbulletine cevirip aynı /forum klasöründe mi kalsın?
  • 06-08-2010, 10:12:32
    #2
    forum klasörüne kurun. anadizinde ise wp olsun.
  • 06-08-2010, 10:14:18
    #3
    Suan sizin dediğiniz gibi aynı şekilde mi devam edeyim yani..?
  • 06-08-2010, 10:15:53
    #4
    dead86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan sizin dediğiniz gibi aynı şekilde mi devam edeyim yani..?
    phpbb forum klasöründe ise forum klasörüne kurmayın. /vb olarak kurun.
  • 06-08-2010, 15:44:50
    #5
    Farklı klasöre kurunca dahamı hızlı index alacak öyle demenizin sebebi nedir acaba?