Arkadaşlar şuan forumum /forum klasöründe ana sayfaya ise 1 hafta oldu wordpress kurdum haliyle wordpress anında index alıyor.
Phpbb den sıkıldım ve vbulltin lisansı aldım. Sizce forumu root a mı kuruyum ne şekilde daha basarı sağlarım forumda?
Yoksa phpbbyi vbulletine cevirip aynı /forum klasöründe mi kalsın?
Phpbb den Vbulletina geçiyorum önerileriniz?
4
●325
- 06-08-2010, 10:15:53phpbb forum klasöründe ise forum klasörüne kurmayın. /vb olarak kurun.dead86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle