Arkadaşlar şuan forumum /forum klasöründe ana sayfaya ise 1 hafta oldu wordpress kurdum haliyle wordpress anında index alıyor.

Phpbb den sıkıldım ve vbulltin lisansı aldım. Sizce forumu root a mı kuruyum ne şekilde daha basarı sağlarım forumda?

Yoksa phpbbyi vbulletine cevirip aynı /forum klasöründe mi kalsın?