• 26-07-2010, 23:51:01
    #1
    Google indexleri neden böyle Bişey yoktu Birden bire böyle ola verdi Vbulletin kurulu Çözüm Önerilerinizi Bekliyorum arkadaslar.

    http://www.google.com.tr/search?q=si...&start=20&sa=N
  • 27-07-2010, 02:02:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Linklerinin silinmesini talep et.
  • 27-07-2010, 02:07:25
    #3
    bende de oluo kafayı yiyorum bu na ya :S
  • 27-07-2010, 02:09:45
    #4
    bu nedir arkadaşlar cidden ya ? sebebi ne olabilir bunun ?
  • 27-07-2010, 02:28:29
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eklenti falanmı bozuyor acaba, dili çince gibi birşey görmüş.
  • 27-07-2010, 17:48:16
    #6
    hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linklerinin silinmesini talep et.
    Linklerim KOmple Gitmezmi

    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de oluo kafayı yiyorum bu na ya :S
    Aynen bende kafayı yiyorum
    ebaykal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eklenti falanmı bozuyor acaba, dili çince gibi birşey görmüş.
    Çinçe olsa iyi Çinlilileri çekerdik bari siteye amma çinçede dil
  • 27-07-2010, 17:51:44
    #7
    siteye emolar çok gelmiyor değilmi

    şaka bir yana umarım bir çözüm bulunur
  • 27-07-2010, 20:21:05
    #8
    <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1254">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />

    Bence bunu böyle yap Ben hep Utf-8 kullanıyorum.


    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />

    ŞUNLAR DA SORUN OLABİLİR Bİ KONTROL ET:
      <meta http-equiv="Pragma" content="no-cache" />
    
      <meta content="no-cache" http-equiv="no-cache" />
    
      <meta http-equiv="Cache-Control" content="no-cache" />
  • 27-07-2010, 22:23:20
    #9
    ErhanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteye emolar çok gelmiyor değilmi

    şaka bir yana umarım bir çözüm bulunur
    Emolar Geliyorda Biz Bile böyle yazamayız Diyolar Tebrik Edip gidiyolar



    Zkarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1254">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />

    Bence bunu böyle yap Ben hep Utf-8 kullanıyorum.


    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />

    ŞUNLAR DA SORUN OLABİLİR Bİ KONTROL ET:
      <meta http-equiv="Pragma" content="no-cache" />
    
      <meta content="no-cache" http-equiv="no-cache" />
    
      <meta http-equiv="Cache-Control" content="no-cache" />
    bende utf-8 yaptım hocam Diğer Dediğiniz yerde sorun yok o portalda Ve portalda bir sorun yok Forum dağılmış forumu sürümünü Güncellicem Bakalım düzelecekmi