siteye emolar çok gelmiyor değilmi
şaka bir yana umarım bir çözüm bulunur
Emolar Geliyorda Biz Bile böyle yazamayız Diyolar Tebrik Edip gidiyolar
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1254">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
Bence bunu böyle yap

Ben hep Utf-8 kullanıyorum.
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
ŞUNLAR DA SORUN OLABİLİR Bİ KONTROL ET:
<meta http-equiv="Pragma" content="no-cache" />
<meta content="no-cache" http-equiv="no-cache" />
<meta http-equiv="Cache-Control" content="no-cache" />
bende utf-8 yaptım hocam Diğer Dediğiniz yerde sorun yok o portalda Ve portalda bir sorun yok Forum dağılmış forumu sürümünü Güncellicem Bakalım düzelecekmi