• 25-07-2010, 18:06:20
    #1
    Sitemin sandbox'a girdiğini düşünmeme neden olan şey, öylesine kurup bıraktığım site bile index aldı (ki asıl sitemden sonra kurmama rağmen) benim sitem halen index almadı.

    Birkaç soru sormak istiyorum.
    • Sandbox'tan kurturmanın bir yolu var mı?
    • Varsa kurtulmak için neler yapmalıyım?
    • Sandbox'tan kurtulmak ne kadar zaman alır?
  • 25-07-2010, 18:25:47
    #2
    Birkaç yöntem var ama yaptın hadi çıktın olmaz tabiki bu işte en önemli şey sabır.

    düzenli özgün içerik girin,
    Sitemap yollayın,
    arada sırada abartıya kaçmadan ping atın,
    spam etiket ve meta taglardan uzak durun,
    sabırlı olun,

    gerisi kendiliğinden gelir zaten..
  • 25-07-2010, 18:29:56
    #3
    Benimde aklıma gelen bir kaç sey var onlarıda ben diyim

    -Sitedeki butun içeriği kaldırıp basit bir sistem kurup bir kaç ozgun içerik eklemek.
    -Alakasız sitelerden aldığın linkleri kaldırmak.

    Arkadaşın dediği gibide en onemlisi sabırlı olmak.
  • 25-07-2010, 19:31:11
    #4
    Siteyi baştan kurmak tamamen siteye harcadığım emek ve parayı unutup gitmek gibi birşey oluyor bunu sevmedim.
    Düzenli olarak özgün içerik giriyorum.
    Her içerkten sonra ping atan bir eklentiye sahip sistemim.
    Her içerik için 5 tane etiket kullanıyorum, ve etiketlerin hepsi benzersiz (Mesela araba, kırmızı araba gibi etiketler kullanmıyorum.)
    Ayrıca google'dan sitemi tekrar değerlendirmesini talep ettim.

    Bunların dışında başka birşey yapmamı önerir misiniz? Ayrıca alakasız sitelerden aldığım linkleri kaldırmak için uğraşıyorum. Fakat backlinklerin %99 görünmediği için bunu şuan itibariyle yapamıyorum