Sitemin sandbox'a girdiğini düşünmeme neden olan şey, öylesine kurup bıraktığım site bile index aldı (ki asıl sitemden sonra kurmama rağmen) benim sitem halen index almadı.
Siteyi baştan kurmak tamamen siteye harcadığım emek ve parayı unutup gitmek gibi birşey oluyor bunu sevmedim.
Düzenli olarak özgün içerik giriyorum.
Her içerkten sonra ping atan bir eklentiye sahip sistemim.
Her içerik için 5 tane etiket kullanıyorum, ve etiketlerin hepsi benzersiz (Mesela araba, kırmızı araba gibi etiketler kullanmıyorum.)
Ayrıca google'dan sitemi tekrar değerlendirmesini talep ettim.
Bunların dışında başka birşey yapmamı önerir misiniz? Ayrıca alakasız sitelerden aldığım linkleri kaldırmak için uğraşıyorum. Fakat backlinklerin %99 görünmediği için bunu şuan itibariyle yapamıyorum