Sitemin sandbox'a girdiğini düşünmeme neden olan şey, öylesine kurup bıraktığım site bile index aldı (ki asıl sitemden sonra kurmama rağmen) benim sitem halen index almadı.
Birkaç soru sormak istiyorum.
- Sandbox'tan kurturmanın bir yolu var mı?
- Varsa kurtulmak için neler yapmalıyım?
- Sandbox'tan kurtulmak ne kadar zaman alır?