Sitemin sandbox'a girdiğini düşünmeme neden olan şey, öylesine kurup bıraktığım site bile index aldı (ki asıl sitemden sonra kurmama rağmen) benim sitem halen index almadı.

Birkaç soru sormak istiyorum.
  • Sandbox'tan kurturmanın bir yolu var mı?
  • Varsa kurtulmak için neler yapmalıyım?
  • Sandbox'tan kurtulmak ne kadar zaman alır?