• 15-07-2010, 03:36:55
    #1
    Bi dizi fan sitem var ancak 9 sıraya takıldım kaldım.1-2-3 deki adamlar benden konu alıp yayınlıyorlar ama ben 9da kaldım adamlar 1 de .Ayrıca özgün içerik girmeye calısıyorum sitede 20 tane konu var adamlar 5 tane falan var ama yinede öndeler.Neyi yanlış yapıyorum?
  • 15-07-2010, 03:42:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    adamlar kendilerini ispatlamış. zaman... zaman...
  • 15-07-2010, 03:46:09
    #3
    SpyboT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar kendilerini ispatlamış. zaman... zaman...
    Benden sonra açılıp benden konu çalarak mı?
  • 15-07-2010, 04:09:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden sonra açılıp benden konu çalarak mı?
    orasını bilemem. incele sitelerini bak neler yapmışlar
  • 15-07-2010, 04:20:17
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seo'n düşük olabilir bu yüzden google onlara önceden girdiği için (Seosu iyi olanlara) Spam olarak algılanıyor olabilirsin.
  • 15-07-2010, 12:49:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    BaSenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seo'n düşük olabilir bu yüzden google onlara önceden girdiği için (Seosu iyi olanlara) Spam olarak algılanıyor olabilirsin.
    katılıyorum
  • 15-07-2010, 13:23:52
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir cok etken var hedef siteleri analiz edesen bulursun.