Bi dizi fan sitem var ancak 9 sıraya takıldım kaldım.1-2-3 deki adamlar benden konu alıp yayınlıyorlar ama ben 9da kaldım adamlar 1 de .Ayrıca özgün içerik girmeye calısıyorum sitede 20 tane konu var adamlar 5 tane falan var ama yinede öndeler.Neyi yanlış yapıyorum?