• 03-08-2010, 15:46:13
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden 5 veya 7 değilde 6
    hahahaha
  • 04-08-2010, 15:33:26
    Üyeliği durduruldu
    Değişmez R10.Net pr5 olur.
  • 04-08-2010, 15:44:26
    Üyeliği durduruldu
    adam zaten link satmıyor bişey yapmıyor prye ihtiyacı yokki
  • 04-08-2010, 16:07:53
    R10.Net Toplam: 74.484 Backlink
  • 04-08-2010, 16:13:22
    git kendi siteni yap pr6 r10 da gerek yok
  • 04-08-2010, 18:54:29
    niye yapayım zorum neki r10 neti linklicem gidin yaa
  • 04-08-2010, 19:00:50
    çok istiyosan kendin ver
  • 04-08-2010, 21:20:53
    Üyeliği durduruldu
    Cepten ilk yazim ehuhe ayfon