• 09-10-2012, 16:37:04
    #82
    Okudum çok faydalı yazılar yazmışsın
  • 10-10-2012, 14:03:17
    #83
    Teşekkürler arkadaşlar. Kitap bir hayli eski. Yeni sürümünü çıkartmayı planlıyorum
  • 11-10-2012, 05:49:43
    #84
    kitabı okudum, baya eski bir konuyu bir arkadaşın hortlatması sonucunda görmüş olduk böylece genel anlamda güzel, emek verilmiş; tebrik ederim ve ayrıca teşekkür ederim.

    Fakat imla kurallarına dikkat eder ve daha devrik olmayan cümleler kuracak olursanız, okurlar tarafından daha fazla dikkate alınacaktır diye düşünüyorum; biraz daha resmi ama samimi bir dil kullanılırsa verilmek istenen mesajlar daha doğru iletilir; bu tarzda problemler olduğunu gördüm ben sadece.

    Bilgiler genel anlamda güncelliğini koruyor, bu da anlatılanların kalitesini ortaya koyuyor, tebrikler yeniden.
  • 11-10-2012, 08:41:49
    #85
    Üyeliği durduruldu
    yeni başlayanlara gercekten güzel bi kaynak
  • 11-10-2012, 09:26:22
    #86
    Hocam çok teşekkürler gerçekten emeğiniz bunca yıllık birikimi sunmanız gerçekten çok hoş.
  • 11-10-2012, 13:41:42
    #87
    toz66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kitabı okudum, baya eski bir konuyu bir arkadaşın hortlatması sonucunda görmüş olduk böylece genel anlamda güzel, emek verilmiş; tebrik ederim ve ayrıca teşekkür ederim.

    Fakat imla kurallarına dikkat eder ve daha devrik olmayan cümleler kuracak olursanız, okurlar tarafından daha fazla dikkate alınacaktır diye düşünüyorum; biraz daha resmi ama samimi bir dil kullanılırsa verilmek istenen mesajlar daha doğru iletilir; bu tarzda problemler olduğunu gördüm ben sadece.

    Bilgiler genel anlamda güncelliğini koruyor, bu da anlatılanların kalitesini ortaya koyuyor, tebrikler yeniden.

    Merhaba,

    Evet o zamanlar imla kurallarına pek dikkat etmiyordum. Bu yüzden dolayı özür diliyorum herkesten. Yeni kitapta daha dikkatli ve detaylı olacak şekilde planlıyorum.

    İyi Çalışmalar
  • 06-11-2012, 14:36:31
    #88
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Evet o zamanlar imla kurallarına pek dikkat etmiyordum. Bu yüzden dolayı özür diliyorum herkesten. Yeni kitapta daha dikkatli ve detaylı olacak şekilde planlıyorum.

    İyi Çalışmalar
    sanırım yeni kitap geliyor =))
  • 07-11-2012, 22:09:04
    #89
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım yeni kitap geliyor =))
    Bir aksilik olmaz ise, 2013 yılında planlıyorum.
  • 21-02-2013, 04:11:10
    #90
    Teşekkürler +rep