kitabı okudum, baya eski bir konuyu bir arkadaşın hortlatması sonucunda görmüş olduk böylece

genel anlamda güzel, emek verilmiş; tebrik ederim ve ayrıca teşekkür ederim.
Fakat imla kurallarına dikkat eder ve daha devrik olmayan cümleler kuracak olursanız, okurlar tarafından daha fazla dikkate alınacaktır diye düşünüyorum; biraz daha resmi ama samimi bir dil kullanılırsa verilmek istenen mesajlar daha doğru iletilir; bu tarzda problemler olduğunu gördüm ben sadece.
Bilgiler genel anlamda güncelliğini koruyor, bu da anlatılanların kalitesini ortaya koyuyor, tebrikler yeniden.