myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Evet o zamanlar imla kurallarına pek dikkat etmiyordum. Bu yüzden dolayı özür diliyorum herkesten. Yeni kitapta daha dikkatli ve detaylı olacak şekilde planlıyorum.

İyi Çalışmalar
sanırım yeni kitap geliyor =))