• 13-09-2007, 10:33:55
    #10
    Alexa - Alexa Toolbar sanırım benim yaptığım gibi böyle bişe istiyon.

    OLayı anlayatım. +rep verirseniz sevinirim.

    http://associates.amazon.com/ adresine gir üyelik al.
    Alexa Developer's Corner - Associate Toolbar sayfasında belirtilen formatlara uygun bir logo yap. (yükseklik 21px, genişlik 70px max. 3kb.) Sonra bu resmi hostuna at. resmin adını toolbar.gif olarak koy.

    Sayfanın altındaki continue'ye bas. Gelen sayfada verilen kodları kendine göre editle. (Türkçe ve özel karekter kullanmayın)Örnek:

    Alıntı
    <?xml version="1.0"?>
    <!-- Configuration file for the Branded Alexa Toolbar -->
    <!-- For more information, and to get your own toolbar, visit -->
    <!-- Alexa Developer's Corner - Associate Toolbar -->
    <Alexa>
    <AssociateID>tuning53-20</AssociateID> (amozon.com'da giriş yaptığında göreceksin bunu)
    <Name>Site başlığı</Name>
    <LinkUrl>http://www.aliveli.com</LinkUrl>
    <ImageUrl>http://www.aliveli.com/images/toolbar.gif</ImageUrl></Alexa>
    Daha sonra bunu toolbar.xml olarak kaydedin ve hosta atın. dosyanın URL'sini Import your configuration. yazan yere yapıştırın. Continue deyin tamamdır.

    Umarım anlatabilmişimdir. Takıldığınız yeri sorun.
  • 20-09-2007, 11:47:12
    #11
    Hepsini yaptım son aşamayı yapamadım ya birde resim oluşturmak şartmı bana sadece indirmek için link lazım.

    http://www.yorumcuyuz.net/toolbar.xml şeklinde yaptım yolunu gösteriyorum hata veriyor çıldıracagım saatlerdir ugraşıyorum olmuyor bir türlü
  • 20-09-2007, 14:32:10
    #12
    http://www.yorumcuyuz.net/images/toolbar.gif burda resim yok kardeş. Numunelik bir resim yap 2 dakkaya dene.
  • 20-09-2007, 14:48:03
    #13
    Hemen deniyorum...
  • 20-09-2007, 14:56:43
    #14
    Yok olmadı yine olmadı bir baksana
  • 22-09-2007, 14:11:46
    #15
    http://www.yorumcuyuz.net/images/toolbar.gif abicim buraya koyduğun resmi tekrar kontrol et aşırı büyük. Bak bu benim logo

  • 22-09-2007, 15:11:59
    #16
    Senin resimle yaptım oldu.
    Fakat sanırım toolbarı indirdiklerimde senin resim gözükecek.
    Tekrar ftp ye aynı boyutta resim hazırlayıp attım baştan tollbar yapmayı denedim olmadı.
  • 22-09-2007, 15:27:14
    #17
    amozon hesabına gir ordan bir hesap daha oluştur. Onla dene olacaktır.
  • 22-09-2007, 16:54:45
    #18
    Bu sefer oldu Sagolasın...