Hepsini yaptım son aşamayı yapamadım ya birde resim oluşturmak şartmı bana sadece indirmek için link lazım.

http://www.yorumcuyuz.net/toolbar.xml şeklinde yaptım yolunu gösteriyorum hata veriyor çıldıracagım saatlerdir ugraşıyorum olmuyor bir türlü