• 23-03-2010, 08:57:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar sitem daha 3 haftalık online film izleme sitesi siteye 700 konu birden ekledim indexlerin yarısını tanıdı şimdi indexde kayıp var site adı:www.kralfilmizle.com 350 indexden düştü bir bakarmısınız acaba sandbaxdamıyım



    Şimdiden teşekkür ederim.
  • 23-03-2010, 10:12:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sandbax diye bir şey yok.. (sandbox) olucak isim galiba neyse; filtreye takılmış olabilirsin kopya içerik, iframe çıkış felan var ise kaldırmanı ve azaltmani öneriyorum daha sağlıklı olması için..
  • 23-03-2010, 11:00:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Earth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sandbax diye bir şey yok.. (sandbox) olucak isim galiba neyse; filtreye takılmış olabilirsin kopya içerik, iframe çıkış felan var ise kaldırmanı ve azaltmani öneriyorum daha sağlıklı olması için..

    içerik özgün içerik de birden düştü indexler iframe çıkışı falanda yok.
  • 23-03-2010, 11:06:37
    #4
    Oda bişey mi 400k index şuanda 65 k ya düştü.
    pr güncelleme yaklaştı felan dediler.
  • 23-03-2010, 11:08:18
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    genel bir hit düşüşü var...
    2-3 gün sonraya düzelir..
  • 23-03-2010, 11:08:57
    #6
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    bu arada film sitesinde adsense çok tehlikeli
  • 23-03-2010, 11:09:19
    #7
    700 içerik birden girdiğinden filtreye takılmışın, içeriğinid eğiştirmeden günlük 5-10 içerik girerek stabil devam edersen sorun olmaz.
  • 23-03-2010, 11:18:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Anladım Teşekkür Ederim

    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada film sitesinde adsense çok tehlikeli
    Peki Adsense Değilde Hangi Reklam'ı kullanmamı Önerirsiniz ?
  • 23-03-2010, 11:20:48
    #9
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    PlodeZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım Teşekkür Ederim



    Peki Adsense Değilde Hangi Reklam'ı kullanmamı Önerirsiniz ?
    ÅŸu anda en iyi fiyat veren goinger...
    ortalama tık başı 0.10-0.12tl
    tıkları da sayıyor..
    tek eksiÄŸi sadece metin reklamlar var..(banner vs yok...)

    onun haricinde gittigidiyor reklam hesabın varsa gittigidiyor kullanabilirsin..

    ben olsaydım goinger kullanırdım...