Anladım Teşekkür Ederim
Peki Adsense Değilde Hangi Reklam'ı kullanmamı Önerirsiniz ?
şu anda en iyi fiyat veren goinger...
ortalama tık başı 0.10-0.12tl
tıkları da sayıyor..
tek eksiği sadece metin reklamlar var..(banner vs yok...)
onun haricinde gittigidiyor reklam hesabın varsa gittigidiyor kullanabilirsin..
ben olsaydım goinger kullanırdım...