• 19-03-2010, 17:58:58
    #10
    kalitesini kendi tercih edeceğim sitelerden tanıtım yazısı almayı tercih ederim.
    yine de uygulayabilirseniz başarılı olabilir.
    iyi çalışmalar.
  • 19-03-2010, 18:03:35
    #11
    Platin üye
    Alt yapıya sitelerin pr,alexa,index gibi 3-5 gerekli şeyi otomotik düşen özellikler eklenebilir! Yapılır yani, veya site girerken ellede girilebilir!

    Ben her ay yaklaşık olarak 100 siteye tanıtım yazısı veriyorum, etkisini görmesem buraya yazmazdım zaten...

    Proje yapılırda güzelce uygulanırda, teşebbüs etmek lazım tabi...

    Ben isim haklarını v.s. alıp alt yapıyı yazdırmaya başlayacağım...
  • 19-03-2010, 18:05:11
    #12
    sistem kurulursa katılmak isterim
  • 20-03-2010, 10:26:06
    #13
    İyi güzel söylemişsin hocam da . R10'a kim nasıl yerleştirdiyse şu Pr olayını. Adam sadece Pr'a bakıyor.
    ( Kendi ağımızdan biliyorum. "Pr yokmu Pr diyor"adam sadece. )
  • 20-03-2010, 10:39:54
    #14
    kesinlikle aynı düşüncedeyim örnek vermek gerekirse benim sitemden backlink alarak kastgım allahtan fazla abartmadıgım ve bu linkleri nasıl silmeyi kara kara düşündügüm bir sitem bu sitede ,
    hd film izle kelimesinde 0 backlink ama özgün ve kaliteli farklı içerikle 6.sıradayım ve her geçen gün yükseliyorum

    ama

    divx film izle kelimesinde fazla olmasada yanlış ve gereksiz backlinkler ile bir türlü 5.sayfadan kurtulamadım
  • 20-03-2010, 10:48:42
    #15
    Teşekkürler, kısmen katılmasam da güzel bir fikir.
  • 20-03-2010, 12:02:47
    #16
    Platin üye
    Kim ne diyor mesele değil, ben isim hakkını aldım, alt yapı için arayış içindeyim, kimse katılmasa bile 5-10 arkadaşla bu teşebbüse başlarız!

    Unutmayın, backlink kasmak ameleliktir, amatörlüktür, bizim artık profesyonel adımlar atmamız şart!
  • 20-03-2010, 12:06:48
    #17
    antiarabesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim ne diyor mesele değil, ben isim hakkını aldım, alt yapı için arayış içindeyim, kimse katılmasa bile 5-10 arkadaşla bu teşebbüse başlarız!

    Unutmayın, backlink kasmak ameleliktir, amatörlüktür, bizim artık profesyonel adımlar atmamız şart!
    fikir güzel ama imzanızı okuduğumuzda biraz düşündürüyor
  • 20-03-2010, 12:28:20
    #18
    çok güzel ve yararlı bir paylaşım ama saglam elemanlar lazım bu işte ....