antiarabesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim ne diyor mesele değil, ben isim hakkını aldım, alt yapı için arayış içindeyim, kimse katılmasa bile 5-10 arkadaşla bu teşebbüse başlarız!

Unutmayın, backlink kasmak ameleliktir, amatörlüktür, bizim artık profesyonel adımlar atmamız şart!
fikir güzel ama imzanızı okuduğumuzda biraz düşündürüyor