• 06-06-2007, 13:02:18
    #10
    radmin verdiğini direkt kopyalayım
    güzel oldu hiç olmazsa kafamda yanlış mı yaptım acaba diye bir düşünce kalmadı.
    tşkler
  • 06-06-2007, 16:04:48
    #11
    Arkadaşlar bende bi soru sorayım bazı robots.txt ler hackerlar için rehhber gibi kullanılıyor örneğin adminpaneli yolunu oraya yazdıgımızda gözüküyor bunu nasıl ayarlayabiliriz ?