Konu
robots.txt hakıında...
06-06-2007, 13:02:18
#10
Mertcan03
radmin verdiğini direkt kopyalayım
güzel oldu hiç olmazsa kafamda yanlış mı yaptım acaba diye bir düşünce kalmadı.
tşkler