• 24-02-2010, 12:11:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar blogum hala indexlenmedi, 2 gün oldu. Tamamen orjinal içerik girildi 20'ye yakın. Blogspot'tan. PR6 Backlink eklendi, imleme sitelerine eklendi, web yöneticisi araçlarına eklendi, site haritası gönderildi, facebook a eklendi, gerekli her şey yapıldı fakat site halen daha indexlenmiş değil. Problem tam olarak nerede ?
    Teşekkürler.
  • 24-02-2010, 12:14:17
    #2
    beklemen gerekir hemen indexlenmez. 1 gün, 1 hafta, 1 ay; belki o kadar olmaz ama beklemen gerek
  • 24-02-2010, 12:16:09
    #3
    uralcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar blogum hala indexlenmedi, 2 gün oldu. Tamamen orjinal içerik girildi 20'ye yakın. Blogspot'tan. PR6 Backlink eklendi, imleme sitelerine eklendi, web yöneticisi araçlarına eklendi, site haritası gönderildi, facebook a eklendi, gerekli her şey yapıldı fakat site halen daha indexlenmiş değil. Problem tam olarak nerede ?
    Teşekkürler.
    Bu yukardakilerin hepsini yaptıysan ve hala indexlenmdediyse bi duşa sok siteyi

    İşin latifesi bitarafa sabret indexlenir.
  • 24-02-2010, 12:17:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sen pr6 link ver bana ben indexleteyim blogunu. hem de aynı gün indexlenecek. indexlenmezse kaldır linkimi. ama indexlerse güncellemeye kadar linkim orada kalmalı
  • 24-02-2010, 12:45:38
    #5
    blogevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen pr6 link ver bana ben indexleteyim blogunu. hem de aynı gün indexlenecek. indexlenmezse kaldır linkimi. ama indexlerse güncellemeye kadar linkim orada kalmalı
    PM at MSN adresini, bana yardımcı ol sen adsense konusunda, PR6 yı bırak ben PR9 linkte ayarlarım.
  • 24-02-2010, 16:43:46
    #6
    Evet arkadaşlar, varmı indexlenme sorunumun nedenini veya hemen indexlenebilmenin yolunu söyleyecek
  • 24-02-2010, 16:46:26
    #7
    Bende aynı sorunu yaşıyorum malesef normalde domaini alır almaz 10 saat içerisinde indexlenirdi fakat şu son zamanlarda hiç indexlenmiyor.
  • 24-02-2010, 16:46:48
    #8
    Keşke blog olarak degilde .html olarak başlangış yapsaydın En azından wp den daha once indexleniyor

    Madem yaptın artık yapacak bişey yok. En güzeli güncel bir blog sitesinden hesap ac kendine sitende yazdıgın yazıları kendi sitenin linkini vererek ordada paylaş derim ben katkısı olur
  • 24-02-2010, 17:01:26
    #9
    ben de 2 gün önce ufak bir blogspot acmıstım. ama benimkide indexlenmemiş
    spam sitelere karşı bir önlem mi acaba die de düşünmeden edemiyorum:S