Keşke blog olarak degilde .html olarak başlangış yapsaydın En azından wp den daha once indexleniyor
Madem yaptın artık yapacak bişey yok. En güzeli güncel bir blog sitesinden hesap ac kendine sitende yazdıgın yazıları kendi sitenin linkini vererek ordada paylaş derim ben katkısı olur