• 06-02-2010, 14:14:02
    #10
    %100 doğru.
    Kullanınca sitenin içinde farklı şeylere yöneliyor zaten.
    Kullanmayacaksın bilmeyecek.
  • 06-02-2010, 14:31:23
    #11
    100% saçma
    Neden mi?
    Hitleriniz zaten google üzerinden geliyor. Google üzerinden gelen hiti google göremiyor mu

    Kusura bakma. Yanlış anlamanı istemem. Ama böyle düşünüyorum.
  • 06-02-2010, 14:33:45
    #12
    mustafa90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100% saçma
    Neden mi?
    Hitleriniz zaten google üzerinden geliyor. Google üzerinden gelen hiti google göremiyor mu
    Hocam bunu daha önceden duymuştum 1 yıl falan oldu.
    Kaldırdım. hitlerim çok iyiydi.
    Tema güncelledim yenilendim.
    Dedim google'dan takip edeyim.
    Evet hitlerim yine google'dan ama 10/7 hit düştü ve hala çıkamadı.
    200.000 index varken hit yok. En saçma kelimelerde gösteriyor sitemi.
    Engellediğim halde. Kaldıracağım bende zaten geri.
    Birdaha dnemiş olayım. Fark edilirse yazacağım yine.
  • 06-02-2010, 14:34:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Analyctis ile Bağdaştırmak Saçma Geldi Bana da ama; Adwords İçin Bunu Yaptığını da Düşünüyorum.
  • 06-02-2010, 14:35:22
    #14
    Alıntı
    Hitleriniz zaten google üzerinden geliyor. Google üzerinden gelen hiti google göremiyor mu
    İlk mesajda yazanlarda gayet mantıklı, arkadaş yeterince takip etmiş görünen.

    Fakat yukarıdaki alıntıladığım mesajda yazanlar bu tezi çürütüyor açıkcası.

    Fakat ben yinede sitelerimde kodları kaldırdım birde böyle deniyecem.
  • 06-02-2010, 14:57:02
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    blogspottan açtığım bloglarda anladım bende bunu. analytics ve adsense aynı hesaptaydı. Şimdi hit %25lere indi.
  • 06-02-2010, 14:58:31
    #16
    was
    Üyeliği durduruldu
    mustafa90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100% saçma
    Neden mi?
    Hitleriniz zaten google üzerinden geliyor. Google üzerinden gelen hiti google göremiyor mu

    Kusura bakma. Yanlış anlamanı istemem. Ama böyle düşünüyorum.
    Hocam biri sadece google üzerinden gelen aramaları bilmek , diğeri sitede geçirilen süreyi , tüm ziyaretçilerin nerden geldiğini , nasıl davrandığını , sitede ne kadar vakit geçirdiğini vs... bilmek.Arada fark var bence
  • 06-02-2010, 15:00:53
    #17
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,

    Bu durum gayet normal. Google hayir kurumu degil. Gucu eline gecirince tabiki somurecek. Aylardir para yapan sitelerinizde google analytics kullanmayin, diyoruz. ELinizdeki hicbir datayi google'a vermeyin. Cunku acisi cok fena cikacak.

    2-3 sene sonra yeni acilan sitelere ilk 5-6 ay hic hit gondermemeye baslayacak. Vereceksin parayi adwordse guzel guzel, ondan sonra hit gelmeye baslayacak. Bunlar daha guzel gunler, hafif yagmurlu ilkbahar gunleri. Ileride firtinalarda olacak. Kis gelecek.
    hocam dediğin gibi sadece analiytics değil webmastertools, adsense hatta google toolbar verilerimizi aleyhimize kullanıyor. bunları r10'da iddaa ettiğimizde bazı kesim tartışmaktan öte geçip muhalefet olmak adına geyiğe vuruyor -repler ile konu açmaktan soğutuyor.

    Google bu hızla giderse ilk sayfayı sadece adwords yayıncsına ayıracak.


    bu arada
    Bence kendini maniple etmişsin. yazıp - rep veren arkadaşada sevgilerimi gönderiyorum.
  • 06-02-2010, 15:06:17
    #18
    was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biri sadece google üzerinden gelen aramaları bilmek , diğeri sitede geçirilen süreyi , tüm ziyaretçilerin nerden geldiğini , nasıl davrandığını , sitede ne kadar vakit geçirdiğini vs... bilmek.Arada fark var bence
    Evet haklısın fakat gelen aramaları bilmek bile neredeyse başlı başına yeter. Kendime ait sitem yok bu tür şeylerle pek ilgilenmem fakat gerçekten pek inandırıcı gelmiyor.

    @cache, rep'leri takma boşver