Hocam,
Bu durum gayet normal. Google hayir kurumu degil. Gucu eline gecirince tabiki somurecek. Aylardir para yapan sitelerinizde
google analytics kullanmayin, diyoruz. ELinizdeki hicbir datayi google'a vermeyin. Cunku acisi cok fena cikacak.
2-3 sene sonra yeni acilan sitelere ilk 5-6 ay hic hit gondermemeye baslayacak. Vereceksin parayi adwordse guzel guzel, ondan sonra hit gelmeye baslayacak. Bunlar daha guzel gunler, hafif yagmurlu ilkbahar gunleri. Ileride firtinalarda olacak.

Kis gelecek.
hocam dediğin gibi sadece analiytics değil webmastertools, adsense hatta google toolbar verilerimizi aleyhimize kullanıyor. bunları r10'da iddaa ettiğimizde bazı kesim tartışmaktan öte geçip muhalefet olmak adına geyiğe vuruyor -repler ile konu açmaktan soğutuyor.
Google bu hızla giderse ilk sayfayı sadece adwords yayıncsına ayıracak.
bu arada
Bence kendini maniple etmişsin. yazıp - rep veren arkadaşada sevgilerimi gönderiyorum.