• 18-05-2007, 19:01:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    <p><input type="text" name="author" id="author" value="pala remzi" size="40" tabindex="1" />
    <label for="author"><small>Name (required)</small></label></p>
    <p><input type="text" name="email" id="email" value=lagaluga@hotmail.com size="40" tabindex="2" />
    <label for="email"><small>Mail (will not be published) (required)</small></label></p>
    <p><input type="text" name="url" id="url" value="http://www.site.com" size="40" tabindex="3" />
    bu sekilde bi link olusuyor pala remzi yazısında www.site.com a link oluyor pagerank alınırmı bu şekil bi linkten
  • 19-05-2007, 01:04:10
    #2
    O kodların arasında <A> ya da <LINK> görebiliyor musun?

    O halde hiçbir işe yaramaz bu kod sadece browserde link olarak belirir ama
    arama motorları bu bağlantıyı saptamaz onlar sadece kodlamaya bakar
  • 22-05-2007, 22:21:19
    #3
    Alınmaz elbette.
  • 22-05-2007, 23:33:50
    #4
    Misafir
    olur cunkuu

    <p><input type="text" name="url" id="url" value="http://www.site.com" size="40" tabindex="3" />

    yazısında ki http://www.site.com adresi html editorde zaten otomatik
    a href <A> ya da <LINK>
    sekline otomatik donusuyor


    r10 un bu sayfasına kaynak goruntule dersek


    <a rel="nofollow" href="http://www.site.com" target="_blank">http://www.site.com</a>&quot; size=&quot;40&quot; tabindex=&quot;3&quot; /&gt;</pre>


    a rel kodunu ve bu kodun otomatikmen bir link e donustugunu gorursun ben o kodu txt ye yazıp htm olarak kaydettim


    {\rtf1\ansi\ansicpg1254\deff0\deflang1055{\fonttbl {\f0\froman\fcharset0 Times New Roman;}{\f1\fnil\fcharset0 ;}} {\colortbl ;\red0\green0\blue255;} {\*\generator Msftedit 5.41.15.1507;}\viewkind4\uc1\pard\sb100\sa100\lang 1033\f0\fs24 \par \pard\f1\fs20\par }


    seklinde bir sey cıktı eger boye kutucuk içinde
    sitede yayınlanacaksa olmaz ama yukardaki gibi çıkıosa neden olmasın



    bu arada nofollow r10 un ozelligi oldugundan pagerank a etki etmez ornek verdim yani
  • 22-05-2007, 23:52:53
    #5
    aynen spiderbot un dedigi bibi bu bir editore yollanıyo muhtemelen rel="nofollow" kodu yoksa pr etkisi yapar ama varsa hiç etkisi olmaz bu arada bende nofallow yok beklerim
  • 23-05-2007, 11:29:05
    #6
    Sanırım blog kulllanıyorsun. Aşağıda verdiğin örnek pr alır.
  • 23-05-2007, 23:53:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar aldıgını tespit ettim ilginiz için tşkler