olur cunkuu
<p><input type="text" name="url" id="url" value="
http://www.site.com" size="40" tabindex="3" />
yazısında ki
http://www.site.com adresi html editorde zaten otomatik
a href <A> ya da <LINK>
sekline otomatik donusuyor
r10 un bu sayfasına kaynak goruntule dersek
<a rel="nofollow" href="
http://www.site.com" target="_blank">http://www.site.com</a>" size="40" tabindex="3" /></pre>
a rel kodunu ve bu kodun otomatikmen bir link e donustugunu gorursun ben o kodu txt ye yazıp htm olarak kaydettim
{\rtf1\ansi\ansicpg1254\deff0\deflang1055{\fonttbl {\f0\froman\fcharset0 Times New Roman;}{\f1\fnil\fcharset0 ;}} {\colortbl ;\red0\green0\blue255;} {\*\generator Msftedit 5.41.15.1507;}\viewkind4\uc1\pard\sb100\sa100\lang 1033\f0\fs24 \par \pard\f1\fs20\par }
seklinde bir sey cıktı eger boye kutucuk içinde
sitede yayınlanacaksa olmaz ama yukardaki gibi çıkıosa neden olmasın
bu arada nofollow r10 un ozelligi oldugundan pagerank a etki etmez

ornek verdim yani