oy oy oy benim siteciğim de pr1 gösteriyo yaaa sevindirik oldum
şimdi arkadaşlar, ben bu zaman zarfında alttaki linkleri kaldırmalı mıyım kaldırmamalı mıyım? lütfen acil yolundan yardım eder misiniz??
oy oy oy benim siteciğim de pr1 gösteriyo yaaa sevindirik oldum
şimdi arkadaşlar, ben bu zaman zarfında alttaki linkleri kaldırmalı mıyım kaldırmamalı mıyım? lütfen acil yolundan yardım eder misiniz??
Siteniz gayet sade ve güzel..
Alttaki linklerin çok olmasının size zararı vardır..
oy oy oy benim siteciğim de pr1 gösteriyo yaaa sevindirik oldum
şimdi arkadaşlar, ben bu zaman zarfında alttaki linkleri kaldırmalı mıyım kaldırmamalı mıyım? lütfen acil yolundan yardım eder misiniz??
İş işten geçmiş sen almışsın pr değerini. Kaldırmamak zorunda isen kasmana gerek yok kendini zaten o halde pr1 değer almışsın. Ama kaldırman tabi ilerisi için faydana.
allah belasını versin cidden . ilgilendiğim siteler (içerik yazdığım,backlink aldığım) düşmüş hep.bari sabit kalsaydı yahu.hiç bi siteninde değeri artmamış.