oy oy oy benim siteciğim de pr1 gösteriyo yaaa sevindirik oldum
şimdi arkadaşlar, ben bu zaman zarfında alttaki linkleri kaldırmalı mıyım kaldırmamalı mıyım? lütfen acil yolundan yardım eder misiniz??