oy oy oy
benim siteciğim de pr1 gösteriyo yaaa

sevindirik oldum
şimdi arkadaşlar, ben bu zaman zarfında alttaki linkleri kaldırmalı mıyım kaldırmamalı mıyım? lütfen acil yolundan yardım eder misiniz??
Siteniz gayet sade ve güzel..
Alttaki linklerin çok olmasının size zararı vardır..
Kaldırın linkleri..