• 27-12-2009, 21:05:11
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Bazı alan adları için Cok yuksek fiyat istiyor..

    Alıntı
    www.r10.co.tv Almak istediğiniz alan adı bir PREMIUM ! alan adıdır.
    Bu alan adına 132.99 $ ödeyerek sahip olabilirsiniz.
  • 27-12-2009, 23:19:53
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    tek birincil kullanan zaten nic.tr hocam yani ODTÜ zamanında ikincil domain olarak anlaşılmış.Böyle geldi böyle gidecek yani
    name.tr info.tr gen.tr k12.tr edu.tr de Birincil domainler ama kim reglemiş kim sundomainini satıyor tabiiki nic.tr

    Yakında .Tr domainlerimize kavuşacağımızı umuyorum. Bizim diğer ülkelerin çoğundan bir eksiğimiz yok,ama icraata geçen yok.

    Bu arada Seo.Co.TV kimde?
  • 28-12-2009, 13:44:43
    #30
    Markers24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    name.tr info.tr gen.tr k12.tr edu.tr de Birincil domainler ama kim reglemiş kim sundomainini satıyor tabiiki nic.tr

    Yakında .Tr domainlerimize kavuşacağımızı umuyorum. Bizim diğer ülkelerin çoğundan bir eksiğimiz yok,ama icraata geçen yok.

    Bu arada Seo.Co.TV kimde?
    Nic.TR yani ODTÜ onlar satmadıkça subdomain muamelesine devam edileceğiz
  • 29-12-2009, 16:33:37
    #31
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç boşuna ugrasmayın uzatma ücreti çok pahalı
    yani ben sitemi kuracağım, geliştireceğim, 1 sene sonra uzatmak isteyeceğim ve benden premium ücreti mi isteyecekler???
    hiç girmem daha iyi böyleyse eğer...
  • 29-12-2009, 16:48:48
    #32
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    eğer domaininizden kazanırsanız ödersiniz yinede girin işine belki tutan bir siteniz olur

    nod32.co.tv için 155$ istiodular
  • 29-12-2009, 20:22:22
    #33
    Jan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galatasaray.co.tv bnde
    ayrıca besiktas.co.tv de bnde
    bunlara sizce neler yapabiliriz arkadaşlar bi yardımcı olur musunuz??
    bir fenerbahçeli olarak fenerbahceyi alamadım bnden önce birisi almış..
    Kullanmıyorsanız besiktas.co.tv yi alabilirim
  • 14-01-2010, 12:38:30
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Ne kadar isteyeceklerini bilsek de ona göre proje oluştursak.çok uçuk meblalar istenirse emeğimize yazık olur.