OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç boşuna ugrasmayın uzatma ücreti çok pahalı
yani ben sitemi kuracağım, geliştireceğim, 1 sene sonra uzatmak isteyeceğim ve benden premium ücreti mi isteyecekler???
hiç girmem daha iyi böyleyse eğer...