• 12-05-2007, 03:46:54
    #19
    Kaldı ki parası yetmeyenin sinemaya gidip gitmemesi sizin ya da benim asla muhattap olamayacağım bir konu.Ayrı bir adaletsizliğin tartışma konusudur.Kanun ve hukuk düzleminde çözümlenir!Siz sosyal hizmet mi sağlıyorsunuz?Film izlemek ekmek veya su gibi bi ihtiyaç mı?Yoksa serzenişiniz adsense gelirleri ile mi alakalı?Umarım çok kazanırsınız.Film indirenlere gelirleri sinema parası olarak dağıtırsınız..Adalete bir de bu yönden bakalım mı
  • 12-05-2007, 03:48:03
    #20
    Misafir
    güzel yazışmalar olmuş.Çok uykum var yarın yazıları okuyacağım.Abone listeme ekliyorum konuyu.Gerekirse yorumda yazarım
  • 12-05-2007, 04:38:46
    #21
    - Öncelikle sen yokken onlar vardı , ama iyi ama kötü.
    - Çalışmaya devam et
    - Daha ne yaptın ki mucize bekliyorsun
  • 12-05-2007, 07:58:33
    #22
    Abi bu film izleme iş 'Ayranı yok içmeye, Atla gider sı*maya.' işine dönmüş.
  • 15-05-2007, 21:24:36
    #23
    Üyeliği durduruldu
    mgora arkadaşım işte orda yanılıyorsun ben dizifilm sitemi açtığım zaman sadece cithiz.com vardı başka hiçbir dizi film sitesi yoktu yada ben bilmiyordum olsa bile dahada eski olsa eminimki paylaşım yönünden benim daha fazla emek harcadığım ortada ama diğer arkadaşa uyarı gelmiş o yöndende haklı olabilir ...
  • 15-05-2007, 22:59:12
    #24
    Film-indir domaindende kazanıyor herhalde film indirecek adam film indir diye aratır ve siteyi bulur gibime geliyor
  • 16-05-2007, 10:37:09
    #25
    Üyeliği durduruldu
    olci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adalet SEO değildir.
    Sadece yardımcı olur.
    Örnek vermek gerekirse;
    Youtube, SEO kullanmıyor ama Google sıralamalarında gayet başarılı.

    OĞLUM ZATEN YOUTUBE GOOGLENİN NEDEN 2.SIRADA ÇIKARTSIN 2.SIRADA AJDAR VAR O ADAMI ARIYORUM SEO İÇİN
  • 18-05-2007, 18:23:29
    #26
    daha kötü yaa sen dizifilmi açtığında cithiz vardı demişin

    o zamandan beri kendini geliştirememiş

    ayrıca sen o adresi aldığında bende film piyasasında vardım

    Created On:18-Dec-2006

    haa bu siteye am-pecden uyarı geldi kaldırdım biraz değişiklik yaptım tanıtımlar koydum ama şu anda hala film dağıtımı yaptığım bir site mevcut ki

    emin ol hak ettiği hiti alıyo . ve bu googledan değil devamlı sitemi takip eden bir kitlem var

    sen orasını tuttur ziyaretçilere siteni tanıt zaten google destek çıkar
  • 19-05-2007, 13:12:03
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım mesela a konusunda google'da aradınmı çıkan sitelerin tamamı spam yani a sitesi amacına uygun site yok sen domainini aldın diyelim a.com diye işte yaptın siteni geçti 2-3 ay sonra bak google'da ara a kelimesini senin siten + en az 5 site daha çıkar ve o çıkan sitelerin kayıt tarihlerine baktığında senin a.com 'u aldığın tarihtende önce alınmış siteler olabilir... yani kısaca şunu diyorum türkiyede belli bir kesim parasının bolluğundan mıdır? can sıkıntısından mıdır? aklına geldiği domaini hemen anında alıyor ama site açması şart değil güzel bir seo çekip park ediyor sitesini sonra kendi sitesi alanında yenilikler oldumu birden sitesini parktan çıkartıp işleme koyuyor bence senin yaptığında bu gerçekten sitemi aldığımda googleda dizi indir film indir kelimesinde en fazla 10 site wardı bilmiyorum senin sitende varmıydı ama şimdi bir arıyorumda ne 10'u en az 1000 site çıkıyor... ama işte google'ın istediği 3 önemli özellik 1-)Seo! 2-)Paylaşım 3-)Script Ben 1. sini pek bilmiyordum aslında şuanda çok fazla bilgim yok 2. si sitemde çok iyidi ve hala bana göre çok iyi 3. süde ehh işte olanlardandı 1. sini yapamadan sitemin bişey olmayacağını biliyordum geçende pr4-5 site kaydettim yaklaşık 4-5 film fln ekledim site kendine geldi toparladı kendini ve şuan dizi indirde 2. sırada ve birçok 1. sırada olduğu sözcükler war...

    özetle:ben domaini aldığımda siten warmıydı yada yokmuydu yada paylaşım yapıyormuydun tam hatırlamıyorum ama internette 1 elin parmakları kadar vardı bu türden siteler domain yaşıda gerçekten çok önemli bir gerçek ...

    Ama Bence Adalet=Seo olmamalı siteleri arasıra yöneticilerde gezmeli ...