Kaldı ki parası yetmeyenin sinemaya gidip gitmemesi sizin ya da benim asla muhattap olamayacağım bir konu.Ayrı bir adaletsizliğin tartışma konusudur.Kanun ve hukuk düzleminde çözümlenir!Siz sosyal hizmet mi sağlıyorsunuz?Film izlemek ekmek veya su gibi bi ihtiyaç mı?Yoksa serzenişiniz adsense gelirleri ile mi alakalı?Umarım çok kazanırsınız.Film indirenlere gelirleri sinema parası olarak dağıtırsınız..Adalete bir de bu yönden bakalım mı