• 23-01-2010, 20:22:04
    #19
    bende hata verdi acaba gziple alakalı birşey olabilir mi?
  • 24-01-2010, 03:11:48
    #20
    harika ,teşekkürler...
  • 24-01-2010, 19:53:55
    #21
    Teşekkürler,Güzelmiş
  • 25-01-2010, 15:23:55
    #22
    İşe yarıyor.
  • 25-01-2010, 15:36:36
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler Bende deniyorum.
  • 25-01-2010, 15:49:02
    #24
    deniyecem bakalım nasıl vercek
  • 25-01-2010, 16:14:25
    #25
    Şimdi denedim hocam çok güzel bi özet çıkarıyor bence.
    Biraz yavaş çalışıyor gibi geldi bana en başta ama sonuçları alınca neden yavaş çalıştığını anladım.
    Teşekkürler üstad
  • 25-01-2010, 16:25:56
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Teşekkürler.