• 18-12-2009, 22:24:06
    #10
    guzel olmus saol
  • 18-12-2009, 22:28:00
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sağolun böyle bir şey arıyordum ingilizcemiş ama türkçeye ceviririz..
  • 23-01-2010, 08:51:12
    #12
    Teşekkürler.
  • 23-01-2010, 09:22:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    deniyorum.Saolasın.
  • 23-01-2010, 09:36:23
    #14
    Sağol dostum
  • 23-01-2010, 10:16:45
    #15
    hocam benim netten mi bilmem çok yavaş ama tesekkurler yinede.
  • 23-01-2010, 12:46:27
    #16
    denemekte yarar var teşekkürler
  • 23-01-2010, 19:23:47
    #17
    Güzel bir sistem.

    Teşekkürler ederim.
  • 23-01-2010, 19:28:21
    #18
    Teşekkürler