sitemap.xml
yoksa 2000 er adet konu bölünmüş 5 tane sitemap dosyasımı?
sizce faydası oluırmu yada zararı olurmu?
sitemap.xml mi yoksa parçalanmış halimi?
5
●648
- 13-11-2009, 03:39:29
- 13-11-2009, 14:07:18Son alınan Reputation
Konu Tarih Yorum
sitemap.xml mi yoksa... 13-11-2009 04:05:17 adın gibisin
hangi insan evladı verdiyse bu rep - i erkek gibi söylesin .
ne mal adamlar var ya. - 13-11-2009, 14:51:31bu arada konuyada yorum yapayım.
sitemde 1400 kategori vardı bunları
isme göre sıralattım sitemapda ve ilk 0,1000 arasını kategori1
1000,2000 arasınınıda sitemap2 olarak tools a ekledim.
dizine eklenen kategori sayısı : 1125
resim sitesi sitem.
toplam resim sayısı
bunu da
0,2000
2000,4000
4000,6000
6000,8000
8000,10000
şeklinde 6 dosya yaptım
orjinal sitemap.xml de duruyor.
dizine eklenen url sayısı 4509 - 13-11-2009, 15:10:46Parçalanmış hali daha verimli olur
Şöyle açıklayayım.
Tek sitemap.xml kullanıyorsunuz farzedelim ki, 10MB boyutunda...
Bunun açılma hızı 4 Sn. olsun.
10 MB'yi 5'e bölerseniz, 2MB'lik 5 Adet .xml harita elde edersiniz.
Açılma hızı = 10MB < 2 MB
Buna göre 2 MB'lik .xml'nin açılma hızı diğeriyle doğru orantılı olarak yükselişe geçer.
Yani
10 MB 4 Saniyede Açılıyorsa
2 MB 0,8 Saniyede Açılır.
Buda botun daha çok url linki alması ve bunları dc'lerine kaydetmesi demektir.
Bilmem anlatabildim mi