• 13-11-2009, 03:39:29
    #1
    sitemap.xml
    yoksa 2000 er adet konu bölünmüş 5 tane sitemap dosyasımı?
    sizce faydası oluırmu yada zararı olurmu?
  • 13-11-2009, 14:07:18
    #2
    Son alınan Reputation
    Konu Tarih Yorum
    sitemap.xml mi yoksa... 13-11-2009 04:05:17 adın gibisin

    hangi insan evladı verdiyse bu rep - i erkek gibi söylesin .
    ne mal adamlar var ya.
  • 13-11-2009, 14:15:08
    #3
    Takma kafan hocam çok adam var böyle...
  • 13-11-2009, 14:20:57
    #4
    xml kardeşim
  • 13-11-2009, 14:51:31
    #5
    bu arada konuyada yorum yapayım.
    sitemde 1400 kategori vardı bunları
    isme göre sıralattım sitemapda ve ilk 0,1000 arasını kategori1
    1000,2000 arasınınıda sitemap2 olarak tools a ekledim.
    dizine eklenen kategori sayısı : 1125


    resim sitesi sitem.
    toplam resim sayısı

    bunu da
    0,2000
    2000,4000
    4000,6000
    6000,8000
    8000,10000
    şeklinde 6 dosya yaptım

    orjinal sitemap.xml de duruyor.
    dizine eklenen url sayısı 4509
  • 13-11-2009, 15:10:46
    #6
    Parçalanmış hali daha verimli olur

    Şöyle açıklayayım.
    Tek sitemap.xml kullanıyorsunuz farzedelim ki, 10MB boyutunda...
    Bunun açılma hızı 4 Sn. olsun.

    10 MB'yi 5'e bölerseniz, 2MB'lik 5 Adet .xml harita elde edersiniz.
    Açılma hızı = 10MB < 2 MB
    Buna göre 2 MB'lik .xml'nin açılma hızı diğeriyle doğru orantılı olarak yükselişe geçer.
    Yani
    10 MB 4 Saniyede Açılıyorsa
    2 MB 0,8 Saniyede Açılır.
    Buda botun daha çok url linki alması ve bunları dc'lerine kaydetmesi demektir.

    Bilmem anlatabildim mi