Parçalanmış hali daha verimli olur
Şöyle açıklayayım.
Tek sitemap.xml kullanıyorsunuz farzedelim ki, 10MB boyutunda...
Bunun açılma hızı
4 Sn. olsun.
10 MB'yi 5'e bölerseniz, 2MB'lik 5 Adet .xml harita elde edersiniz.
Açılma hızı = 10MB
< 2 MB
Buna göre 2 MB'lik .xml'nin açılma hızı diğeriyle doğru orantılı olarak yükselişe geçer.
Yani
10 MB 4 Saniyede Açılıyorsa
2 MB 0,8 Saniyede Açılır.
Buda botun daha çok url linki alması ve bunları dc'lerine kaydetmesi demektir.
Bilmem anlatabildim mi