google radikal ve güel önlemler almaya başladı. artık iyice suyu çıkmaya başlamıştır. 1. sırada bir sürü çöp site gelemeye başlamıştı. bu değişiklik biraz da bing in pazara girmesiyle iyi olacak. rekabet iyidir.
Bu güncel olun lafına çok kıl oluyorum. Güncel olmak nedir ?
Bir siteniz var devamlı yazı girerek ilk sayfada çıkacağınızı mı sanıyorsunuz ?
Bir şirket düşünün hakkımızda kısmı belli, hizmetlerimiz kısmı belli , ana sayfa ve iletişim sayfası belli ve sabit.
Şimdi bu site güncel nasıl olacak ?
Hep blog ve forum sitesi göz önünde bulundurup "güncel" lafını kullanıyorsunuz. Ama bunları görmüyorsunuz. Bu siteler güncel olmadıkları halde 1. sayfada oluyorlar. Sebebi ney ?
Özellikle üstünde durduğunuz güncel olma mı ? Tabi ki hayır. Bırakalım ucu açık yorumları. Kesin ifadeler kullanın. Güncellikten daha önemli olan sitenize giren kişinin sitenizde geçirdiği zamandır.
++ tbr
bence dinamik değil arkadaşlar bu laf çok abes kaçıyor. artık dolgun siteler ön planda olucak.
Google bu caffeine test aşaması başarılı geçmesinden ötürü bizleri baya zorlayacak gibi görünüyor .. Artık eski taktikler eski domainlerin pek popülerliğinin kalmaması üzücü ..
Tebrik ederim güzel takip ve araştırma.
güzel bir takip lakin ne zaman taşlar oturacak tamamen özgün sitemde google da aranan kelimede makale olmasına rağmen en alakasız makaleye ziyaretçi gönderiyor hitin bindenerden 30-40 lara düşmesinden bahsetmiyorum bile