hım büyük bir gelişme,acaba hangi datacenter'da uyguladıklarını söyleyecekler mi yoksa bütün iplere tek tek bakıp bulmamızı mı bekleyecekler
daha belli değil fakat test aşaması için bir dc kullanıldı.Kapanma mesajlarında da " Daha büyük kitlelere hitap edicek şekilde" diye bir cümle var