Pr hesaplama ve hit programı (çok işinize yarayacak)
35
●2.756
- 02-11-2009, 21:42:28Üyeliği durdurulduarkadaş yanlış anlamasın diyip herkes bişeyler yazıyor da adam rencide olur eğer dediğiniz şeyler söz konusu değilse. eğer öyle birşey varsa zaten dileyen şikayet eder. adam burada bunu paylaşmışsa, o riski göze almıştır ama konunun farklı yönde uzamasına gerek yok sanırım (:
- 02-11-2009, 21:49:50arkadaşlar yapmayın kac aydır bu forumdayım ben ufak tefek hesapların peşinden koşacak adammıyız. program c# yani bir diğer arkadaşın söylediği gibi net platformunda yazılmış bir program. bilgisayarınızda framework yoksa çalışmasını düzgün derlemesini beklemeyin zaten.
hem ayrıca bu program öyle profesyonelce ugrasılmadı konuya yazdığım ilk msjda da belirttim -1 gösteriyor diyor arkadaş mesala büyük ihtimal siteyi add yapıp sonra boş textbox'a check yapıyor bunun kontrolüyle felan ugrasmadık. - 02-11-2009, 21:52:23Üyeliği durduruldub4nN3dX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen dediğin şeyi yapınca -1 yazıyor hocam. Bu arada Framework var zaten bilgisayarda. Kamu malı ama senin programcığı indirirken .net framework de indirdim (: - 02-11-2009, 22:49:17Hocam programı biraz çalıstır daha sonra sitedeki sayactan gorebilirsin ne kadarlık bi çogul hit artışı oldugunu.By_Muzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca zaman ayarınına menu/time 'dan yapabilirsin.en az 8 sn olarak ayarlandı,istenizse daha az yapabiliriz,yani zaman kişisellertirilebilir. - 15-12-2009, 02:10:02Üyeliği durdurulduArkadaşlar bunun alexa'ya zararı değil yararı olur (: Alexa tekil hitle ilgili bir sıralama değil çünkü. Çoğul hit ne kadar çok olursa o kadar iyi yerde olursunuz Alexa'da. O yüzden bu bir sorun teşkil etmez. Bundan daha işlevsel bir uygulama var sitede. Tek seferde 12 giriş yapıyor belirlediğiniz sitede. Sağlam bir şekilde yükselebilirsiniz alexada bu sayede. Ama kotalı kullanıcıysanız önermem (: Sitede adsense varsa kesinlikle kullanmayın bunları zaten... Ban yersiniz TO'dan dolayı... Bu durumlar söz konusu değilse kullanın; bir sorun olmaz
- 15-12-2009, 20:35:52Üyeliği durdurulduEvet son derece mantıklı. Birçok kişi tarafından da kullanılan bir yöntem zaten (:bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle