• 02-11-2009, 21:42:28
    #28
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş yanlış anlamasın diyip herkes bişeyler yazıyor da adam rencide olur eğer dediğiniz şeyler söz konusu değilse. eğer öyle birşey varsa zaten dileyen şikayet eder. adam burada bunu paylaşmışsa, o riski göze almıştır ama konunun farklı yönde uzamasına gerek yok sanırım (:
  • 02-11-2009, 21:49:50
    #29
    arkadaşlar yapmayın kac aydır bu forumdayım ben ufak tefek hesapların peşinden koşacak adammıyız. program c# yani bir diğer arkadaşın söylediği gibi net platformunda yazılmış bir program. bilgisayarınızda framework yoksa çalışmasını düzgün derlemesini beklemeyin zaten.

    hem ayrıca bu program öyle profesyonelce ugrasılmadı konuya yazdığım ilk msjda da belirttim -1 gösteriyor diyor arkadaş mesala büyük ihtimal siteyi add yapıp sonra boş textbox'a check yapıyor bunun kontrolüyle felan ugrasmadık.
  • 02-11-2009, 21:52:23
    #30
    Üyeliği durduruldu
    b4nN3dX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yapmayın kac aydır bu forumdayım ben ufak tefek hesapların peşinden koşacak adammıyız. program c# yani bir diğer arkadaşın söylediği gibi net platformunda yazılmış bir program. bilgisayarınızda framework yoksa çalışmasını düzgün derlemesini beklemeyin zaten.

    hem ayrıca bu program öyle profesyonelce ugrasılmadı konuya yazdığım ilk msjda da belirttim -1 gösteriyor diyor arkadaş mesala büyük ihtimal siteyi add yapıp sonra boş textbox'a check yapıyor bunun kontrolüyle felan ugrasmadık.

    Aynen dediğin şeyi yapınca -1 yazıyor hocam. Bu arada Framework var zaten bilgisayarda. Kamu malı ama senin programcığı indirirken .net framework de indirdim (:
  • 02-11-2009, 22:36:10
    #31
    hit gönderdiği hiç belli olmuyor hocam bunun nasıl anlayabilirz
  • 02-11-2009, 22:49:17
    #32
    By_Muzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hit gönderdiği hiç belli olmuyor hocam bunun nasıl anlayabilirz
    Hocam programı biraz çalıstır daha sonra sitedeki sayactan gorebilirsin ne kadarlık bi çogul hit artışı oldugunu.
    ayrıca zaman ayarınına menu/time 'dan yapabilirsin.en az 8 sn olarak ayarlandı,istenizse daha az yapabiliriz,yani zaman kişisellertirilebilir.
  • 14-12-2009, 22:53:09
    #33
    hocam iyi de çoğul hit 8 sn de bir girip 1 sn sonra çıkıoyor mu bu zararı var mı, alexa ile deneyen varsa görüşlerini paylaşırsa sevinirim
  • 15-12-2009, 02:10:02
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bunun alexa'ya zararı değil yararı olur (: Alexa tekil hitle ilgili bir sıralama değil çünkü. Çoğul hit ne kadar çok olursa o kadar iyi yerde olursunuz Alexa'da. O yüzden bu bir sorun teşkil etmez. Bundan daha işlevsel bir uygulama var sitede. Tek seferde 12 giriş yapıyor belirlediğiniz sitede. Sağlam bir şekilde yükselebilirsiniz alexada bu sayede. Ama kotalı kullanıcıysanız önermem (: Sitede adsense varsa kesinlikle kullanmayın bunları zaten... Ban yersiniz TO'dan dolayı... Bu durumlar söz konusu değilse kullanın; bir sorun olmaz
  • 15-12-2009, 19:21:07
    #35
    Bunun yerine boş bir sayfaya refresh kodu koysak ve sayfayı 8 saniyede bir yeniletsek aynı mantık olurmu? hem adsense için sayfa to riski oluşmaz.
  • 15-12-2009, 20:35:52
    #36
    Üyeliği durduruldu
    bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun yerine boş bir sayfaya refresh kodu koysak ve sayfayı 8 saniyede bir yeniletsek aynı mantık olurmu? hem adsense için sayfa to riski oluşmaz.
    Evet son derece mantıklı. Birçok kişi tarafından da kullanılan bir yöntem zaten (: