arkadaşlar yapmayın kac aydır bu forumdayım ben ufak tefek hesapların peşinden koşacak adammıyız. program c# yani bir diğer arkadaşın söylediği gibi net platformunda yazılmış bir program. bilgisayarınızda framework yoksa çalışmasını düzgün derlemesini beklemeyin zaten.
hem ayrıca bu program öyle profesyonelce ugrasılmadı konuya yazdığım ilk msjda da belirttim -1 gösteriyor diyor arkadaş mesala büyük ihtimal siteyi add yapıp sonra boş textbox'a check yapıyor bunun kontrolüyle felan ugrasmadık.
Aynen dediğin şeyi yapınca -1 yazıyor hocam. Bu arada Framework var zaten bilgisayarda. Kamu malı ama senin programcığı indirirken .net framework de indirdim (: