hiç backlinkim yok ama pr 2 verdi google.. sitemle çok uğraşıyorum, ama moderatörlerim saolsun sürekli haberler bölümüne copy paste konular açıyorlar. bence o copy paste konular olmasa en az pr 4 olmalıydım.. ben sadece copy paste konu kısmına katılmıyorum gerisi gayet güzel bir açıklama olmuş.. eline sağlık
Öncelikle çok teşekkür ediyorum yorumun, eleştirin ve beğenin için... Yalnız Copy/Paste konusunda sana şunu söylüyeyim. Örnek: "Şarkı sözü" bunu başka türlü nasıl eklersin? Veya elinle yazsan ne farkeder? Eee backlink'te etki etmiyor. Peki üst sıraya nasıl çıkacaksın veya umudu kesip başka bir sitemi düşüneceksin. Tabii ki hayır! -> bu fikrine tamamen katılmıyorum. Ve nasıl çıkaracağız sorusuna ise kullanıcıya en kaliteli hizmeti vererek örn: "sayfa hızı, sayfa güncelliği, her an ulaşılabilir kapanmamış olması, sitenin diline en uygun şekilde olması(Türkçe karakterlerin dışlanmaması), site içi optimizasyon, vs..." şeklinde bence en mantıklı örnek olur.
Şunu düşünün aynı konuyu biz daha iyi yansıtıyorsak bunu
Google'a belirtmemiz için BackLink mi eklememiz lazım? Şimdi bizim suçumuz aynı düşünceyi daha sonradan yazmak mı? O sayfa daha basitken bile bizim site umursanmayacak mı? Bence bu -
site sahibi kendi sitesini illegal olarakta çıkarabilir düşüncesi - yönünden BackLink pek mantıklı gelmiyor. Fakat şimdi
Google tamamen ipleri eline almış durumda.
Bakın size bir örnek vereyim. WikiPedia'nın üstüne ansiklopedi ve "
PageRank" ustası olarak daha iyisini pek tanımayız... Ben böyle bir siteden içeriğin aynısını alıp ben üst sıralara çıkabiliyorsam -
ki onun "PageRank" değeri 7 - 8 iken, benim ki daha N/A gözüküyorken - sizce bunu nasıl açıklarsınız? (Bunun için benden örnek istemeyin kendiniz deneyin farkedeceksiniz.)
Bence bu yeni sistem en mantıklı ve olması gereken sistemdi... Site nedir, kodlama nedir bilmeyenler; başkalarına 25 - 30 tl verip WP kurdurup bloglara yorum yapmayı bilip, üst sıralara çıkmayı hayal edenlere çok güzel bir yanıtsal beyin fırtınası sistemi olmuş. Peki gece gündüz kod yazıpta site içi optimizasyonu hazırlayanlar hazırlardan daha geride kalıyorsa bizim suçumuz nedir? Ping sistemimizin olmayışımı? vs... Ha benimde 4 yıllık domainim var 1 sene site yükledim harici full boştu, ama şu an pr3 oldu. Halada bomboş... Buda sistemin bir güzelliği yeni sitelerede şans verilmesi...
Bu arada yanlış anlama dostum yazım genele -
senin eleştirine ve - hitap ediyor şahsına değil. Bence
Google artık emeğe saygı politikasına geçmiş hepimize hayırlı olsun !