• 31-10-2009, 12:37:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kusur abakmayın arkadaşlar. Yayım politikasını okumamışım özür dilerim.
  • 31-10-2009, 14:50:31
    #2
    uğraşmış yazmışsın eline sağlık ama pr'ın önemini kaybettiğine katılmıyorum,aramalarda yukarıda çıkan kaliteli sitelerin hepsi pr sahibidir,pagerank sahibi olmadan aramalarda yukarıda çıkan siteler geçicidir ve dalgalanmalarda gelip gider.Pagerank'ın işe yaramayacağı siteler çöp sitelerdir adam milyon tane backlink kasmıştır ama içeriği kötüdür kopyadır, google kandırılmaya gelmez pr 5-6 dahi olsa yukarılarda çıkamaz.
  • 31-10-2009, 15:39:45
    #3
    Fikirleriniz, yazılarınız için teşekkürler.

    Pagerank'ı yüksek olan siteler kaliteli sitelerdir

    Pagerank eski önemi sahip olmasa dahi yinede bazı önemlere sahiptir.

    Teşekkürler.
  • 01-11-2009, 23:07:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çünkü son yaptığın çalışma 3 aylık web sitemin birine sürekli link aldım direrine hem link aldım hemde ziyaretçi gönderdim fark ne oldu dersiniz fark şu link aldığım sitenin pr si 3 o oldu hemlink hem ziyaretçi gönderdiğim site ise pr 3 kaldı veeee 5 sıra birden yükseldi yaaaa
  • 02-11-2009, 04:59:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu yazinin sahibi benim ve burada benden habersiz niye yayinlaniyor?
  • 02-11-2009, 07:17:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yazinin sahibi benim ve burada benden habersiz niye yayinlaniyor?
    En altta sitenizin adresini kaynak gösterdim hocam neden görmüyor kimse
  • 02-11-2009, 07:32:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En altta sitenizin adresini kaynak gösterdim hocam neden görmüyor kimse
    Kaynak gostermenin yeterli oldugunu neye dayanarak karar verdiniz?

    Lutfen suradaki kurallara uyun http://www.siyahsapkali.com/yayin-politikasi yada yaziyi tamamen kaldirin.
  • 02-11-2009, 17:40:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kaldırdım hocam
  • 02-11-2009, 18:01:05
    #9
    Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusur abakmayın arkadaşlar. Yayım politikasını okumamışım özür dilerim.
    Estağfurullah.