uğraşmış yazmışsın eline sağlık ama pr'ın önemini kaybettiğine katılmıyorum,aramalarda yukarıda çıkan kaliteli sitelerin hepsi pr sahibidir,pagerank sahibi olmadan aramalarda yukarıda çıkan siteler geçicidir ve dalgalanmalarda gelip gider.Pagerank'ın işe yaramayacağı siteler çöp sitelerdir adam milyon tane backlink kasmıştır ama içeriği kötüdür kopyadır, google kandırılmaya gelmez pr 5-6 dahi olsa yukarılarda çıkamaz.