• 30-10-2009, 17:27:54
    #1
    Arkadaşlar .blogspot yani blog sitesi kurmak istiyorum kendime.Daha hiç içerik eklemedim.Mesela ilk yazımda içeriğin içine site adresi yazsam.Bu backlink midir?
  • 30-10-2009, 17:37:44
    #2
    sitenin infosu yok hiç index almamış hemen algılanmaz link olarak tabiki hem zaten free sitelerin verdiği linklere pek sıcak bakmıyor diye biliyorum google'ın
  • 30-10-2009, 17:39:21
    #3
    site daha yeni 1 ay fln geçsin öyle yapmaya başla..
  • 30-10-2009, 17:44:51
    #4
    Ama bu adreste http://www.seoteknikleri.com/yeni-ba...l-yapilir.html bu yazı sitenin ilk yazısı ve r10.net ve dmoz.org'a link vermiş bu iş nasıl oluyor?
  • 30-10-2009, 17:47:48
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arabaci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama bu adreste http://www.seoteknikleri.com/yeni-ba...l-yapilir.html bu yazı sitenin ilk yazısı ve r10.net ve dmoz.org'a link vermiş bu iş nasıl oluyor?
    Niye başka sitelere link verince ne oluyor diye biliyorsun ki ? Link vermesi normal.Kaliteli sitelere link vermekde seo'nun bir parçası diye biliyorum.Seocular daha iyi bilirler.
  • 30-10-2009, 17:52:09
    #6
    sımdı benım anladıgım suydu bi açacaksın ve ılk makalende link vereceksin bir siteye bu backlink sayılır mı? daha ınfon yok filan hemen sayılmaz index aldıgında sayılır ok. blogspot yani free sitelerin verdiği linklere google pek sıcak bakmıyor ha kötülemiyor ama faydasıda fazla olmuyor diye diliyorum eğer olsaydı ben açarım blogspot adına 100 fılm sitesi eklerım 20şer film koyarım asıl film sitemin linkini al sana baya bi backlink..
  • 30-10-2009, 17:54:43
    #7
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye başka sitelere link verince ne oluyor diye biliyorsun ki ? Link vermesi normal.Kaliteli sitelere link vermekde seo'nun bir parçası diye biliyorum.Seocular daha iyi bilirler.
    Dediğim şu ben blogger'dan blog sitesi açıcam.Ve ilk eklediğim içeriğin içinde bilgi vermek amacıyla bir sitenin linki olacak.Bu link backlink midir diye soruyorum ve bir zararı olur mu?Sitem sandbox'a düşer mi?google indexlerim silinir mi?2. ve 3. içeriklerde de böyle link verirsem zararı olur mu?
  • 30-10-2009, 18:03:57
    #8
    arabaci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim şu ben blogger'dan blog sitesi açıcam.Ve ilk eklediğim içeriğin içinde bilgi vermek amacıyla bir sitenin linki olacak.Bu link backlink midir diye soruyorum ve bir zararı olur mu?Sitem sandbox'a düşer mi?google indexlerim silinir mi?2. ve 3. içeriklerde de böyle link verirsem zararı olur mu?
    r10.netde bulunan bir makaleyi kendi sitende yayınlamak istedin,
    ama makaleyi yazan adam konu altına not düşmüş kaynak belirtmeden paylaşmak yasaktır,
    bu şu anlama gelmez kaynak vermezsen adam senin yakana asılır alakası yok.

    Bu tamamen senin profesyonelliğine bağlıdır ki sen bu adamın yazısını aynen çekersin altada kaynak:r10.net veya r10.net üzerindeki konunun linkini verirsin.

    radmin google hesabına girer ve baktığında arabaci.com sitesinden kendisine link verildiğini görür tıklar bakar.

    Bu ne kadar backlink olur o senin sitenin linklere karşı yapısına bağlıdır eğer nofollow olarak algılarsa backlink olmaz o konuda reklam gibi olur. Ama siten dofollow olarak algılarsa google onu backlink olarak algılar ve o sitenin daha çabuk indexlenmesini sağlar.

    Sen link takası yapıyorsun adamlar ile bunu neden yapıyorsun o adamın sitesinden gelicek hitlere göremi? o sitenin günlük tekili 1k olsun dost sitelere dikkat edip tıklayan kişi sayısı 15-20 i geçmez. Bundaki amaç içeriği birbirine yakın sitelerin birbirlerinin linklerini ekleyerek daha çabuk indexlenmesini sağlamaktır.

    kusura bakmazsın umarım uzun yazdım biraz