Furkaneroglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu nedir ya? sen vodafone sun
10
●442
- 01-04-2026, 23:15:04Çoğu firmada var artık ne yazık ki. Otoriteyi arttırmak için marka imajından veriyorlar.
Teknolojiden anlamayan kesimin fark etmeyeceği düşüncesiyle de çok problem değil aslında. Bizi rahatsız ediyor sadece.