Konu
bu nedir ya? sen vodafone sun
01-04-2026, 23:15:04
#11
Gelistirici
En iyisi sanırım
Çoğu firmada var artık ne yazık ki. Otoriteyi arttırmak için marka imajından veriyorlar.
Teknolojiden anlamayan kesimin fark etmeyeceği düşüncesiyle de çok problem değil aslında. Bizi rahatsız ediyor sadece.