• 18-09-2009, 10:35:34
    #10
    eftal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bende baktım sitene keşke wp kurmasaydın sitene çünkü şimdi google daha da sapıtacak...Fazla uzun sürmez çıkardın sandboxtan çok hızlı bir artış yoktu zaten sitende bazı siteler gördüm adamalr 2 günde yapıyor bunları sandbox düşmüyorlar şanssızsın ...
    Dediği gibi keske kurmasaydın ama bana göre sitenin eski halini kur derim.Wp kurmanın pek onemi yok elınde sonunda cıkıyorsun.Onemli olan sanddayken sıtenı guncel tutmak,Tıtle olsun keywordslerin olsun hepsini değiştirmendi.Gördğüm kadarıyla çıkmısın yada çıkmaya başlamış..
    iyi çalışmalar.
  • 18-09-2009, 10:37:01
    #11
    Anlik indexleme yapiyorsa cıkmış olabilir.
  • 18-09-2009, 14:06:01
    #12
    az önce şunu fark ettim...

    eğer sitede güncelleme yaparsam google da siteadı aramasında çıkıyor eğer yapmazsam çıkmıyor.
  • 18-09-2009, 14:23:59
    #13
    google algoritmasında şu aralar akıl almaz değişiklikler oluyor.. özellikle çok güçlü serplerde muazzam bir dalgalanma var, çıktım diyerek salmak yerine +1 çalışmaya devam etmek en akıllı yöntem olacaktır. Sandbox bana göre webmasterler için 100 metre yarışı gibi başlaması kolay bitirmesi zor..
  • 18-09-2009, 15:29:09
    #14
    Ne yapacağıma karar vermiş değilim acaba şimdi eski scripti geri mi kursam? Eski scripti kurunca tekrar sorun olacak mı acaba?

    öff çok canım sıkılıyo bu işe