eftal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi bende baktım sitene keşke wp kurmasaydın sitene çünkü şimdi google daha da sapıtacak...Fazla uzun sürmez çıkardın sandboxtan çok hızlı bir artış yoktu zaten sitende bazı siteler gördüm adamalr 2 günde yapıyor bunları sandbox düşmüyorlar şanssızsın ...
Dediği gibi keske kurmasaydın ama bana göre sitenin eski halini kur derim.Wp kurmanın pek onemi yok elınde sonunda cıkıyorsun.Onemli olan sanddayken sıtenı guncel tutmak,Tıtle olsun keywordslerin olsun hepsini değiştirmendi.Gördğüm kadarıyla çıkmısın yada çıkmaya başlamış..
iyi çalışmalar.